شخصیت مثبت

آیا فکر می‌کنید می‌توانید با حفظ همین شخصیتی که دارید یک کارآفرین موفقی شوید؟ اگر شما بیش از حد پرخاشگر  و غیرقابل دسترسی هستید، دوباره فکر می کنید کارآفرین موفقی خواهید شد؟

تصویری هیجان انگیز و واضح از اهداف و زندگی ایده آلتان بسازید و بار‌ها و بار‌ها آن را در ذهن مرور کنید. تمام پیشرفت‌های شما در زندگی، با بهبود بخشیدن به تصویرهای ذهنی شروع می‌شوند. هر چه خود را در درونتان ببینید، در دنیای خارج‌‌ همان خواهید بود. ما معتقدیم که ۹۵ درصد احساسات شما با گفت‌و‌گوهای درونی خودتان، در طول روز شکل می‌گیرد.

واقعیت تلخ این است که اگر عمدا و آگاهانه با خودتان، مثبت و سازنده صحبت نکنید، ناخودآگاه به چیزهای ناراحت کننده که باعث نگرانی و عصبانیت می‌شود، فکر می‌کنید. داشتن انتظارات مثبت یکی از تکنیک‌های بسیار قوی است که با به کارگیری آن می‌توانید شخصی مثبت اندیش شوید و زندگیج مثبت‌تر و بهتری را تضمین کنید.

موفق‌ترین کارآفرینان با صفات مثبتی مانند صداقت و گشاده رویی در محیط اطرافشان‌ مورد قبول همه هستند. همچنین اگرچه رفتار تهاجمی می‌تواند اغلب به سود شما باشد اما کارآفرینان برای موفق شدن باید عادت ناپسندی مانند پرخاشگری‌های بیش از حد نداشته باشند .

یک مشاور

کسب‌و‌‌کارهای جدید لزوما نباید به تنهایی انجام شود. موفق‌ترین صاحبان کسب‌وکار از مشاوره ها کمک می گیرند که آنها را راهنمایی کرده و در مسیر صحیح نگه می‌دارد. بر طبق اطلاعات اینفوگرافیک مذکور، کارآفرینانی که با مربیان و مشاوران کار می‌کنند، ۳ برابر بیشتر احتمال دارد که کسب وکاری را شروع کنند و ۷ برابر  بیشتر احتمال دارد که بتوانند برای آن کارشان  سرمایه‌ای جلب کنند. هم‌چنین شانس آنها برای افزایش میزان تقاضا برای محصولشان ۳٫۵ برابر  بیشتر است.با وجود اینکه بیشتر کسب‌وکارها در انتهای سال نخست شکست می خورند، شانس این کارآفرینان برای پیشرفت بیشتر است و ۸۴ درصد سرمایه‌گذاری‌هایی که با حضور مشاوران اداره می‌شود ، پس از یک تا دو سال هم چنان در بازار حضور دارند.

همه ی کسب‌وکارها به یک کارآفرین به معنای واقعی نیاز دارد، شما باید کارآفرینی را با تمام وجودتان درک کنید و بعد به سمت اینکه کاری برای خودتان آغاز کنید بروید.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/5209-how-to-succeed-entrepreneur.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.