اخیرا  کیتی آگاه شد که بعد از ۴۳ سال کار کردن دارد بازنشسته می شود.  من برای دانش آموزان و خسارت  دادن ناراحت شدم. سپس من شگفت زده شدم که چطور یک شخص می‌تواند برندی را ایجاد کند که افراد در آن غیر قابل تعویض باشند، و در پویایی فرهنگی یک سازمان تا این حد تاثیر گذار باشد. چیزی که ویژگی های مرتبط با یک نام تجاری کارمند استثنایی را شرح می‌دهد.

۱. خدمات برتر:

همه ما به افراد خدمات می‌دهیم. به عنوان یک cmoسابق، من معتقدم که من به رئیسم، همکارانم، کارمندانم، هیئت مدیره، سهامداران و از همه مهم‌تر به مشتریان خدمت کردم.

شغل من این بود که کاری کنم که رئیسم خوب به نظر بیاد (به معنای ارائه نتایج و خوب مدیریت کردن جلسات هیئت مدیره)، کار کارمندانم را راحت تر کنم، به همکارام در رسیدن به اهدافشان و به مشتریان در حل کردن مشکلات بزرگشان کمک کنم و

به نظر میرسد اغلب کارمندان این را فراموش می‌کنند. در سال های اولیه یادم هست پدرم به من میگفت بیشتر افراد مهم شرکتش اپراتورهای تلفن بودند.بدون اپراتورها هیچ ارتباطی با افراد صورت نمیگرفت.

و هر وقت من با پدرم به دفتر کارش می‌رفتم، اول مرا به اتاقی می‌برد که خانم ها کاری جز برقراری ارتباط با تماس گیرنده ها نداشتند. من با صبر حوصله منتظر می‌ماندم درحالی که او با تک تک اپراتورها صحبت می‌کرد و از آنها می‌پرسید که چطور می‌تواند به آنها کمک کند قبل از اینکه ما به دفتر کار برسیم. آن تجربه یک اثر به جا گذاشت. پدرم، کسی که از نظر فنی سطح سازمانی بسیار بالایی از این خانم ها داشت، باور داشت که به این خانم ها خدمت کرده است. کیتی که از لحاظ فنی جایگاه بالایی داشت، مثل یک رهبر خدمتگذار رفتار می‌کرد و با شادی به همه کمک می‌کرد. یک نام تجاری کارمند عالی از کسی نشات می‌گیرد که آن را بوجود آورده است.

۲. ذهن در دسترس:

به عنوان عضو جدید هیئت علمی یک برند، من در پایین قطب هستم. با این حال هر زمان که ایمیل فرستادم یا تماس گرفتم، بنظر می‌رسید که او فورا برای کمک وقت می‌گذاشت. او دفترش را تا ساعت ۵ ترک نمی‌کرد. او متعهد شده است به دیگران کمک کند و مهم تر اینکه، به نظر می‌رسد از انجام این کارها لذت می‌برد. اخیرا توسط یکی از اعضای هیئت علمی به من گفته شده که او در روزهای آخر هفته به کیتی ایمیل نمیزند چون میداند او فورا هر کاری را که در حال انجام آن است متوقف می‌کند و سریعا به آن پاسخ می‌دهد. همانطور که گفته شد شهرت کیتی تنها برای خدماتش نیست بلکه برای سرعتی است که در خدماتش دارد.

منبع:

http://www.forbes.com/forbes/welcome/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.