4. رسانه های اجتماعی

فیسبوک یک شبکه اجتماعی بسیار قوی است و سایر شبکه های اجتماعی مثل Pack و Foodieخیلی فریبنده و گول زننده هستند.مردم هه چیز را مثل عکس ، فیلم و... را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک می گذارند.و با افراد در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند .

حریم خصوصی افراد تبدیل به یک منطقه ی خاکستری تبدیل شده است.

داده ها تبدیل به یک بازار بزرگ  به ویژه برای تبلیغ شدند.نوآوری نیاز به رسانه های اجتماعی دارد که چند میلیارد دلار برای اتصال اطلاعات کاربر با بازاریابان هزینه می کنند.





5.فناوری های پوشیدنی

google و ساعت های هوشمند در خط مقدم فن آوری های پوشیدنی هستند، ترغیب برای تکمیل این محصولات  و  نوآوری  برای   نسل بعدی   است . بنابر  گزارش شرکت  پژوهشی  جونیپر  که در  زمینه فناوری  بی  سیم  تخصص دارد،  عرضه  دستگاه های پوشیدنی هوشمند از 27 میلیون دستگاه در سال 2014 با افزایش بیش از چهار برابری در سطح جهان به 116 میلیون دستگاه تا سال 2017  خواهد  رسید.

اکثر  فناوری های پوشیدنی  از   بلوتوث برای   برقراری  ارتباط   استفاده  می کنند  که سطوح پایین‌تری  از فرکانس رادیویی را نسبت به موبایل های هوشمند و دیگر دستگاه هایی که از وای فای سود می برند، منتشر می کند.

به عنوان مثال، محصولات شرکت  فیت‌بیت  به  بلوتوث کم  انرژی  که نسبت به بلوتوث کلاسیک   نیروی  کمتری   مصرف  می کند   مجهز  هستند  و در مقایسه با  تلفن های همراه به نیروی فوق العاده کمتری برای فعالیت نیاز دارند. بر همین اساس، بازار فناوری های پوشیدنی مانند عینک گوگل، ساعت   هوشمند   گلکسی   گیر سامسونگ و اپل واچ شاخه ای در حال رشد از فناوری محسوب می شود.

محصولاتی  مانند  نرخ ضربان  قلب  شما   و  ارائه  پیشنهادات در عصر  حاضر  می توانید شیوه زندگی خود را  سالم تر  کنید. آزمایشگاه رسانه  بشر اخیرا با استفاده از یک ماده قابل انعطاف و نازک  یک  نمونه اولیه   برای  گوشی های   هوشمند  ایجاد کرده است.


منبع:

http://www.entrepreneur.com/article/229031

برداشت آزاد خودم از این موضوع.