در این مقاله به 5 نکته از زبان Timothy sykes، کارآفرین و متخصص بورس اشاره می کنیم ، که به بهتر کردن روند موفقیت شما کمک می کند .

میلیونر ها به سختی کار می کنند
بسیاری از مردم فکر می کنند که با برنده شدن در یک لاتاری به همه چیز می رسند ، اما آمار نشان می دهد که 90 درصد از برندگان لاتاری در همان 5 سال اول و یا کمتر به شرایط اولیه خود باز می گردند . میلینور ها می دانند که میانبری برای موفقیت وجود ندارد . فقط و فقط تلاش سخت برای رسیدن به هدف . این بستگی به شما دارد که چه قدر برای رسیدن به هدف زحمت می کشید . شما زمان بسیاری دارید تا با دوستان خود بیرون بروید و تفریح کنید ، ولی گذشتن از این تفریحات ارزش موفقیت را دارد . این فرصت ها دوباره بر نمی گردند . پس از این نترسید که سخت کار کنید .
میلیونر ها تنها بر یک مسیر برای رسیدن به هدف تمرکز می کنند

همه ما دوست داریم که پولدار بشویم ولی باید به این نکته توجه کافی داشته باشیم که تمرکز خود را روی یک مسیر حفظ کنیم و از این شاخه به آن شاخه نپریم .
میلیونر ها ریسک می کنند ، ولی با احتیاط

برای مثال کار در زمینه بورس ، پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد ، موانع بر سر راه بسیار کم هستند ، اگر خوب آموزش دیده باشید خطرات بر سر راه نیز کم می شود . به هر حال در هر زمینه ای که فعالیت می کنید باید دقت داشته باشید که ریسکهای کار را مدام بسنجید . این به این معنا نیست که شما نباید ریسک کنید ولی این خطری که می کنید را باید تحلیل کنید . اگر ریسکی وجود دارد که انتهایش ارزش آن چنانی ای وجود نداشته باشد پس بهتر است که بیشتر فکر کنید ولی اگر با خطری که می کنید در ازای از دست دادن برخی چیزها ، چیز بیشتری به دست می آورید ، پس فرصت خوبی است و آن را از دست ندهید .

میلیونر ها بخشنده هستند

یک درس از میلیاردر معروف ، بیل گیتس ، بیاموزید ، دادن پول می تواند حس خوبی داشته باشد و حتی حس بهتری از به دست آوردن آن .

میلیونرها هیچ وقت دست از آموختن نمی کشند

این می تواند مورد مهمی باشد . میلیونر ها عاشق آموختن هستند . آنها همیشه به دنبال راه هایی برای بیشتر کردن مهارت های خود می باشند . کتاب می خوانند ، مستند می بینند و با افرادی مطلع و باتجربه مشورت می کنند تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورند . آنها می دانند که دانستن یک قدرت است . آنها همه این کارها را رایگان انجام می دهند ولی چیزی که به دست می آورند ارزش بالایی دارد .

شما کدام یک از این ویژگی ها را دارید ، هر کدام را که ندارید پس این فرصتی است که در زندگی خود تغییر بزرگی به وجود آورید تا به هدف  یک قدم نزدیکتر بشوید .

منبع :

http://www.entrepreneur.com/