انتظار موفقیت در همه ی کارها را دارد.

زنان از بابت خانواده  و تربیت فرزندان و.... قضاوت می شوند و مردان از جنبه ی شغلی مورد قضاوت هستند. به نظر من شما باید خوب فکر کنید چه چیزی برایتان بیشتر مهم است، اهدافی را تعیین کنید و برای رسیدن به آن ها تلاش کنید. و بدانید شما نمی توانید همه ی آن ها را انجام دهید.

 کریستین ویلر، موسس Drazil Kids Tea

مدیریت زمان

تنها کاری که باید بکنید این است که به اصول معین زمانی و نظم پایبند باشید. به عنوان یک کارآفرین شما به کاری که انجام می دهید عشق می ورزید بنابراین کمی استراحت دادن به خود کاری چالش برانگیز است. ولی شما باید روی کسب و کار خود کار کنید، نه داخل آن. کارها را بدون وقفه به دیگران محول کنید و به آن ها طوری انگیزه دهید که بخواهند برایتان کار انجام دهند.

میشل تاچستون، موسس پیکسی داست ناچرالس

ترس از موفقیت

یکی از بزرگترین چالش های من به عنوان صاحب یک کسب و کار این بوده است که ترس از موفقیت باعث شود من از ادامه ی کار باز بمانم. به مرور زمان که تجربه ام بیشتر شد و کسب وکارم رشد کرد به این نتیجه رسیدم برای رسیدن به موفقیت و طی کردن پله های موفقیت باید موانع را پشت سر گذاشت. به جای اینکه از مشکلاتم بترسم سعی کرده ام آن ها را شناسایی کنم و بعد مدیریت کنم و از تجربه هام درس بگیرم تا بعدها بتوانم از آن ها در کارهای دیگرم استفاده کنم. شما باید خودتان را مثل اینکه صاحب کسب و کار ی هستید نگاه کنید  تا دیگران هم شما را به عنوان صاحب کسب وکار قبول کنندبرای موفق شدن نیازی به اجازه دیگران ندارید و حتی به تشویق های هم نیاز ندارید. فقط خودتان به خودتان قول دهید که موفقیت حق شماست.جنیفر کنت، موسس پروژه ی گواوا

 منبع:


http://www.businessnewsdaily.com/6760-biggest-challenge-female-entrepreneurs.html


برداشت آزاد خودم از این موضوع.