در اینجا با شما کاربران عزیز هستیم با معرفی سایتی ایرانی ، که می تونید با کوتاه کردن لینک های خودتون ، درآمد قابل توجه ای را نسبت به بازدید از لینک های خود داشته باشید ، با ما در ادامه مطلب همراه باشید

خب ، این روش کسب درآمد در منزل کاملا واقعی ، رایگان و بدون سرمایه انجام میگیره ، و تنها کاری که شما باید بکنید اینه که لینک های خودتون رو که با استفاده از سایت opizo کوتاه کرده و در اینترنت پخش کنید.

OPizo چیست؟

OPizo سامانه تبدیل کننده لینک های شما به لینک های درآمدزا هستش به این صورت که شما با کوتاه کردن لینک هاتون، به ازای هر بازدیدکننده که از لینک هاتون می شه مبلغ 6 تومان کسب خواهید کرد و درآمد شما بعد از رسیدن به مرز 10 هزار تومان به صورت خودکار و بدون نیاز به درخواست واریز، در 20 هر ماه شمسی به حساب بانکی تون واریز میشه.

شایان ذکر است، همه بازدید های ایرانی و خارجی شما شمارش می شوند و شما می توانید لینک های خود را در وبسایت و وبلاگ یا در شبکه های اجتماعی مختلف قرار بدهید تا کسب درآمد کنید.

در صورتی که صاحب سایت یا وبلاگی هستید، می توانید در 1 دقیقه، لینک های مورد نظر خودتان را تبدیل به لینک های درآمدزا کنید.

همچنین می توانید با زیرمجموعه گیری، 10 درصد از درآمد زیرمجموعه ها را نیز به حساب خود اضافه کنید. قابل توجه است که در این حالت، هیچ مبلغی از حساب زیرمجموعه شما کسر نخواهد شد.

آموزش استفاده از کد اسکریپت صفحات هوشمند

اگر دارای یک سایت یا وبلاگ هستید،  مخصوصا سایت دانلود  ، تبدیل لینک ها به صورت تکی حتما برای شما خسته کننده است. برای حل مشکل، OPizo امکانی دارد که شما می توانید با استفاده از آن، لینک های مد نظر خودتان را در کمتر از 1 دقیقه تبدیل به لینک های درآمدزا کنید و در هر زمانی که تمایلی به ادامه کار نداشتید، با حذف این قابلیت به حالت قبلی سایتتان برگردید.برای این منظور کافیست در حساب کاربری خودتان وارد بشوید و از منو سمت راست، بر روی لینک “لینک ساز هوشمند” کلیک کنید.

در صفحه باز شده، شما می توانید دامنه هایی که قصد دارید لینک های مربوط به آنها به صورت لینک درآمدزا تبدیل بشوند را وارد کنید. سپس بر روی دکمه ایجاد و دریافت کد کلید کنید و طبق دستورالعمل، کد ایجاد شده را در قالب سایت خودتان قرار بدهید.

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.