تبدیل شدن به فرد حرفه ای

یک تفاوت بزرگ بین یک آماتور و حرفه ای وجود دارد. وقتی من آماتور بودم من یک سایت طراحی کردم ،موهامو کوتاه کردم و روغن ماشینمو خودم تعویض  کردم.انجام همه ی این کارها توسط خودم باعث می شود در وقت صرفه جویی شود و زمان را با ارزش کند.

امروزه من این وظایف رو سعی کردم  به حرفه ای ها بسپارم .استفاده از حداکثر استعدادم من رو به بالاترین پتانسیل می رسونه.بهترین افراد در اطراف من هستند.هزینه کمی بیشتر شده .اما این هزینه در مقابل کاری که انجام میشه با ارزش است.


"اگر شما واقعا می خواهید کاری را انجام دهید دنبال راهی باشید.اگر این کار را انجام ندهید دنبال بهانه خواهید رفت. جیم ران"


مطالعه به طور پیوسته

هر سال من بیشتر از 100 کتاب می خونم.به منظور اینکه تبدیل به یک متخصص شوم من نیاز دارم که حداقل چهار ساعت در روز را صرف جمع آوری اطلاعات کنم.یاد گرفته ام با هر کسی ملاقات می کنم از او چیزی را یاد بگیرم  .

کسب مهارت

شما برای پرداخت مثلا " صورت حساب نیاز به مهارت دارید.من حداقل 3000 کلمه در روز می نویسم.من صدها ایمیل در هفته ارسال می کنم و در شلوغ ترین روز حداقل به 12 تماس تلفنی پاسخ می دهم. آیا با این کارها مهارت های من افزایش می یابد؟بله حتما قابل توجه است. چون من ارزش زیادی را به مردم بیشتری در زمان کمتر ارایه می دهم.

نادیده نگرفتن فرصت ها

ارزش آن جاست که من بتوانم با دنیای کسب وکار آشنا شوم و دانشمو در این زمینه بیشتر کنم تا بتوانم با مردم سراسر جهان از طریق کسب وکارم در ارتباط باشم.

در اوایل، من برای ساعت سفر را به یک "آزاد" ظاهر. زمان پس از زمان، این است که ارزش آن از آنجایی که من یادگیری در مورد دنیای کسب و کار، دست دادن با مردم از سراسر جهان بود. برخی از بزرگترین فرصت هایی از تلاش بشردوستانه زمانی بود که من انتظار ی  نداشتم تا چیزی از آن ملاقات کسب کنم ولی با تلاش دوستان چیزهای زیادی یاد گرفتم.

افکار بزرگ داشتن

یکی از بزرگترین تصمیم گیری های من که تاکنون گرفتم تغییر از مصرف کننده به تولید کننده بود.مصرف کنندگان پیتزا تبدیل به تولید کنندگان پیتزا ،تماشاکنندگان فیلم به تولیدکنندگان فیلم شوند.با این کار به جای اینکه خودخواهانه آرزوهای خود را دنبال کنیم کاری می کنیم تا راهی باشد که به دیگرانی که نیازمند هستند کمکی کرده باشیم.

منبع:

http://www.entrepreneur.com/article/269710

برداشت آزاد خودم از این موضوع.