call-to-action ها یکی از بهترین گزینه ها برای حل این مشکل بشمار می آیند.این گزینه توجه بازدید کنندگان را به خوبی به خود جلب میکند و به کاربر اعلام میکند که خبرهای خوب و محصولات جدید در راه است

صفحات فرود نیز در وب سایت شما در این باره بی تاثیر نیست، طبق تحقیقات بدست آمده از تیم موفق Hobspot وب سایت هایی که 1 تا 5 صفحه ی فرود دارند در مقابل وب سایت هایی که 6 برابر این مقدار صفحه فرود دارند جایگاه و موقعیت فروش بسیار کمتری دارندصفحه ی فرود یک صفحه هدایت کننده بسوی تبلیغات شما میباشد و شما میتوانید این صفحات را در سایت های دیگر نیز به نمایش بگذارید.


صفحه "تشکر از شما" را به هیچ وجه فراموش نکنید.در این صفحه است که کاربران شما احترام همیشگی که به آنان دارید را درک میکنند و این کار در حفظ مشتری و کاربر شما و تاثیر مثبتی که بر آنان دارد نقش بسزایی خواهد داشت

گزینه های فراخوان (call-to-action) را بصورت شخصی سازی شده طراحی کنید تا روابط متقابل و صمیمانه تری مابین خود و کاربر ایجاد کنید.

بیشتر مواقع حدسی که شما درمورد خواسته و نیاز کاربر می زنید صحیح نیست، پس گزینه هایی که انجام میدهید را مدام بر روی رفتارهای کاربران تست کنید تا سلیقه های متفاوت کاربران را دریابید و در نهایت به خواسته خود یعنی یافتن بهترین جایگاه فروش دست یابید.

منبع:

http://www.forbes.com/forbes/welcome

     برداشت آزاد خودم از این موضوع.