ecaring یک استارت آپ موفق با موضوع مراقبت از سالمندان است. eCaring یک استارت آپ نوآورانه برای حل چالش مراقبت از سالمندان در آمریکا است.

این استارت آپ در زمینه مدیریت درمان خانواده و مانیتورینگ بیماران سالمند در منزل است. رابرت ام. هرزوگ بنیان گذار این استارت آپ در زمینه مدیریت زمان بندی دارو دادن به مادرش مشکلاتی را از سر گذراند و به فکر چاره‌ای برای این مشکل عمومی افتاد. در نهایت به ایجاد استارتاپ eCaring برای غلبه بر مشکلات مشابه پرداخت. این استارتاپ مستقر در نیویورک در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه‌ی کارآفرینی Startupalooza شد. این رویداد شهر نیویورک به مانند نمایشگاهی برای نمایش توانایی‌های استارتاپ‌ها در زمینه‌های فناوری‌های برتر،healthcare  و رسانه‌های دیجیتال است. اما eCaring چگونه به چنین جایگاهی دست یافت؟


Healthfirst نام یک طرح غیرانتفاعی سلامت عمومی در شهر نیویورک است که هم‌اکنون در فاز آزمایشی خود، بیش از یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد. این طرح از ژانویه ۲۰۱۵ با همکاری شهرداری و مسئولان شهری نیویورک و شرکت eCaring با هدف کاهش تعداد مریض‌های بخش اورژانس و همچنین بستری مجدد در بیمارستان‌ها شروع به کار کرده است. eCaring در این طرح وظیفه‌ی جمع‌آوری و ارائه‌ی بلادرنگ داده‌های پرونده‌ی سلامت بیماران را از تمامی مراکز (منزل بیماران، مطب‌ها، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و) عهده‌دار است. همچنین کار تحلیل داده‌های به دست آمده از کاربرد این خدمت، عواقب آن و تجربه‌های بیماران بر عهده‌ی این شرکت است. eCaring همچنین به ارائه‌ی خدمات منحصربفرد ابری خود برای مدیریت خدمات درمانی و نرم‌افزار مانیتورینگ بر روی تبلت می‌پردازد. راهکاری که به اشخاص این امکان را می‌دهد تا همچنان که در منزل‌شان می‌مانند، خدمات و مزایای اساسی درمانی خود را دریافت کنند.

سامانه‌ی مبتنی بر وب eCaring شامل ابزارهای گوناگونی برای زیرنظر داشتن وضعیت سلامت جسمانی، رفتاری و ذهنی یک مراقبت‌گیرنده‌ی درمانی است. برای مثال ابزار CarePortrait از فعالیت‌های یک مراقبت‌گیرنده‌ی درمانی عکس‌های فوری و اجمالی تهیه می‌کند، زمان‌بندی مصرف داروهایش را مدیریت می‌کند، و شرایط رفتاری او را در سراسر روز و یا هفته زیر نظر می گیرد.

این شرکت محصولات مبتنی بر خدمات ابری خود را برای تمامی رده‌ها در نظر گرفته: از بیمارستان‌ها و سازمان‌های درمانی بزرگ تا پرستاری یک کهنسال در منزل. سامانه‌ی eCaring مبتنی بر شش ابزار اساسی است:

  • CareTracker برای مکان یابی کردن بیمار/بیماران
  • CarePlans برای مدیریت طرح‌های درمانی
  • CareManager یک داشبورد مدیریتی برای کارهای اجرایی مراقبت
  • CareAlerts هشداردهنده و یادآور بلادرنگ
  • Data Analytics تحلیل‌گر داده‌های به دست آمده از فرایند
  • CareTeamCommunication برای ارتباط اعضای تیم‌های درمانی با یکدیگر

در صورتی‌که بخواهید از یک پرستار خانگی برای کهنسالی که در خانه‌تان نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد، بهره بگیرید؛ یک ماژول هم برای محاسبه‌ی دستمزد او برمبنای کارش وجود دارد که امکان زمان‌بندی و برنامه‌ریزی مراقبتی را نیز می‌دهد.

راز موفقیت eCaring را باید در یکپارچگی راه‌حل‌های جامع‌اش جستجو کرد. در حقیقیت رابرت ام. هرزوگ توانست با ارائه استارت آپ موفق eCaring راه‌حل نوآورانه‌ای برای چالش مراقبت از سالمندان در آمریکا ارائه دهد.

منبع:

http://ecaring.com/

برداشت آزاد خودم از این موضوع.