1.تایپ فری لنسینگ

فری لنسینگ چیست؟ تعریف عام آن میشود سایت هایی که کارمن و کارفرما را بهم  ارتباط میدهد به صورت آنلاین.
اگر علاقه به نوشتن دارید، یا احساس میکنید میتونید از عهده کار های نوشتنی بربیایید میتونید خودتون را به عنوان یک نویسنده در سایت های فری لنسینگ معرفی کنید.
البته این تمام ماجرا نیست !شما حتی میتونید پا فراتر بزارید و سایت خودتون رو بزنید و برای خودتون بنویسید و کسب درآمد کنید از طریق تبلیغاتی که به شما میشه یک وبلاگ شخصی داشته باشید و یا در زمینه ای خاص شروع به نوشتن کنید به همین سادگی.


2.یک مربی ورزشی آنلاین شوید

مگه میشه؟ البته! خیلی وقت است که حتی در کشور خودمون ایران اکثر چیز ها مانند مربی ورزشی اینترنتی هم شده.
آیا احساس میکنید چیزی از فیتنس و بادی بیلدینگ بلدید؟ عالی است! امروزه به لطف شبکه های اجتماعی همه در دنیای اینترنت، دنبال توصیه ها و مشاوره هایی برای زیبایی اندام و فیتنس و … هستند.
شما هم با وسایل ارتباطات اجتماعی مانند اینستاگرام، واتس آپ، وایبر و میتوانید کارتان را شروع کنید.
برای تبلیغات میتوانید از Twitter, Facebook,Pinterest ,LinkedIn , Google+ و البته وبسایت یا وبلاگ خودتون استفاده کنید. اگر پیغام درست و روشنی دارید میخواهید انتشار دهید حتما مردم خواهند آمد و از وبسایت شما بازدید خواهند کرد.
این ایده برای مربی هایی که نمی خواهند تو ترافیک تهران ازین باشگاه به آن باشگاه بروند و ساعاتی طولانی را در باشگاه سپری کنند بهترین ایده است. اما یادتان باشد برای شروع باید تا مدت زمان معینی رایگان کار کنید (مطالب و پست های رایگاه منتشر کنید) تا مردم شما را بشناسند و بعد به شما اعتماد کنند بخواهند به شما پول پرداخت کنند.

3.از خونه کارهای هنریتان بفروشید

 این ایده برای اون دسته از آدماست که شمع هنری دارند. شما میتوانید ایده خودتون را در سایت های بازاریابی و فروش محصولات آنلاین مثل دیوار، شیپور و ایسام بفروشید البته باید درصدی به صاحب سایت هم بابت خدمات و فضایی که در اختیار شما قرار داده، بپردازید.یک راه دیگر هم داشتن یک صفحه فیس بوک و تبلیغ آثار هنریتان است!
خیلی ها دارند ازین طریق به خوبی کسب درآمد میکنند؛ کافیست مردم شما را بشناسند ! در این زمینه شبکه های اجتماعی عالی هستند.

4. خرده فروشی آنلاین خودتون را دایر کنید

امروزه مردم بیشتر از قبل به صورت آنلاین خرید میکنند.از شارژ موبایل گرفته تا خودِ گوشیِ موبایل و حتی مبلمان ! شما لازم نیست ساعات طولانی را اطراف شهر بگردید تا مردم از محصولات شما خریداری کنندشما براحتی میتوانید به صورت آنلاین بلیط سینما و تآتر هم بفروشید و از این طریق درصدی پورسانت کسب کنید.

برای اینکار شما احتیاج به یک وبسایت یا وبلاگ دارید (که کمی نیاز به تخصص دارید) و بعد کافیست با فروشنده محصولات در دنیای خارج از اینترنت وارد مذاکره شوید تا محصولاتشان را به صورت آنلاین بخواهید بفروشید.

منبع:

برداشت آزاد خودم از این موضوع.