این یک پروژه Open source است .

من امیدوارم نرم افزار متن باز پارک علم و فناوری مجازی ، تأثیرگذار ترین ، پر کاربردترین ومحبوب ترین نرم افزار در جهان باشد . که میلیارد ها دلار تولید ثروت در جهان انجام دهد و برای میلیون ها نفر ، اشتغال زایی نماید .

من از همه ی برنامه نویسان متن باز (open source) دعوت به همکاری می کنم .

 

نرم افزارهای متن باز و معروفی مانند : Firefox ، Chrome ، Worldpress ، Joomla ، Open Office ، Open ERP و حتی لینوکس ، الگوهایی هستند که نرم افزارهای متن باز سعی دارند مثل آنها باشند .

من امیدوارم نرم افزار متن باز پارک علم و فناوری مجازی ، تأثیرگذار ترین ، پر کاربردترین ومحبوب ترین نرم افزار در جهان باشد . که میلیارد ها دلار تولید ثروت در جهان انجام دهد و برای میلیون ها نفر ، اشتغال زایی نماید .

 

اگر 10 نفر برنامه نویس حرفه ای تصمیم بگیرند که به صورت مشترک این پروژه را انجام دهند و نتیجه ی کار خود را به صورت open source  و رایگان در اختیار عموم قرار دهند ، مزایا و قابلیت های فوق العاده ای خواهد داشت :

1.     مدت زمان انجام پروژه از یک سال به 3 ماه کاهش پیدا خواهد کرد .

2.     پارک علم و فناوری مجازی ، پیشرفت های چشمگیری خواهد داشت .

3.     از لحاظ امنیت و ارائه ی امکانات بیشتر ، رقابت بیشتری به وجود خواهد آمد .

4.     به خاطر رایگان بودن ، پشتیبانی پارک علم و فناوری مجازی فوق العاده قدرتمند تر خواهد بود

5.     هر برنامه نویسی با اضافه کردن امکاناتی به آن ، می تواند یک نسخه ی جدید ایجاد کرده و برای خود درآمدزایی کند .

6.     با افزایش امکانات و قابلیت های پارک علم و فناوری مجازی و پشتیبانی قوی ، کارآفرینی و شرکت های دانش بنیان افزایش پیدا خواهد کرد .

7.     هزینه های مربوط به تبلیغات و فرهنگ سازی پارک علم و فناوری مجازی ، کاهش پیدا خواهد کرد .

8.     ایده ی «کارخانه ی تبدیل فکر به ثروت» تحقق پیدا خواهد کرد .

9.     پارک علم و فناوری مجازی ، در کوتاه ترین زمان ، به سایر زبان ها از جمله انگلیسی ترجمه خواهد شد و دامنه ی کاربران پروژه به پهنای جهان گسترده خواهد شد .

 

من از همه ی برنامه نویسان متن باز (open source) دعوت به همکاری می کنم .