تعداد زیادی از ایده های کسب وکار با بودجه کم یا بدون هیچ هزینه ای راه اندازی می شوند.کمبود بودجه مشکل اکثر کارآفرینان مشتاق به کسب وکار بوده است.

10 ایده ی کسب وکاری که تقریبا" بدون هیچ هزینه می تواند راه اندازی شود.

ایجاد محتوا

رسانه های اجتماعی وسیکل خبری 24 ساعته برای افراد خلاق مثل نویسندگان  و طراحان گرافیک این است که بتوانند از استعدادهایشان  برای ایجاد محتوی با کیفیت استفاده کنند.به خاطر اینکه کار فریلنسر و پاره وقت است این کار رو به رشد است.

برنامه ریزی وقایع

اگر شما فردی بسیار جزییات گرا هستید ممکن است شما فرد موردنظر برای شروع رویدادهای کسب وکار باشید.با تحقیقات گسترده در اینترنت، شما می توانید کمک هایی به مشتریان داشته باشید.

ماموریت /خدمات دربان

با توجه به شغل هایی که وقت زیادی از افراد به خصوص آنهایی که فرزند کوچک دارند گرفته می شود یا همچنین کارهایی مثل خرید مواد غذایی و.... هستند که شما می توانید با انجام آن کارها برای افراد درآمدی کسب کنید.

دروس موسیقی

اگر تخصصتان در موسیقی است شما می توانید با ارایه درس یک ساز و یادگیری آن به دیگران یک منبع بزرگی از درآمد کسب کنید.اگر می خواهید پیانو آموزش دهید دانشجویان می توانند ابزار خود را به خانه بیاورند تا یک ساعت شما به آن ها آموزش دهید.با ارایه  درس های صوتی  به گروه های دبیرستان  و تئاتر هم می توانید درآمدی کسب کنید.

مشاور رسانه های اجتماعی

 

شرکت های بزرگتر می توانند یک آژانس یا کارکنان تمام وقت را استخدام کنند تا درفیسبوک ،توییتر و وبلاگ کار کنند.اما کسب وکارهای کوچک اغلب مجبور هستند که از بازاریابی رسانه های اجتماعی محافظت کنند.با خیلی از مسئولیت هایی که صاحبان کسب وکار دارند ولی باز هم ممکن است بیشتر وقتشان را صرف استراتژی بزرگ رسانه های اجتماعی می کنند.به عنوان یک مشاور شما می توانید  بهترین تاکتیک ها را تعیین کند تا برنامه ها در یک زمانبندی مشخص آن ها برای مخاطبی خاص ارسال کند.


دوره های آنلاین آموزشی

 شما در چه زمینه ای تخصص دارید؟ یوگا ؟آشپزی؟طراحی وب سایت ؟ریاضی؟اگر شما در هریک از این رشته ها و یا رشته های دیگر تخصص دارید می توانید با برگزاری کلاس های مجازی به دیگران آموزش دهید.شما می توانید با ایجاد بسته های آموزشی و فیلم آموزشی یا از طریق اسکایپ با مشتریان خود در ارتباط باشید.


آشپز شخصی

 

این کسب وکار شما نیاز  به برنامه ریزی و آماده سازی غذای هفتگی یا روزانه برای شما و مشتریان و همچنین مهارت های آشپزی بسیار قوی و دانش کار تغذیه و رژیم غذایی مخصوص (در صورت وجود) دارد.شما لازم نیست که حتما" فارغ التحصیل آشپزی باشید. شما می توانید با کلاس های آموزش آشپزی و تمرین زیاد مهارت کسب کنید

خدمات ترجمه

اگر شما به زبان دوم مسلط هستید شما می توانید کاری پیدا کنید در واقع شما نوشته ها و لغات یک زبانی را به زبان دیگر تبدیل کنید. این حوزه به سرعت در حال رشد است  با دفتر خدمات کار، پیش بینی رشد 42 درصد در سال 2020  را شاهد خواهیم بود.شما می توانید شما می توانید خدمات خود را به مدارس ، بیمارستان ،دادگاه ها و مراکز کنفرانس ارایه دهید.

آموزش نرم افزار

آیا شما در یک نرم افزار تخصصی مهارت دارید ؟شما باید  از فرد آماتور به دنبال گسترش مجموعه مهارت های خود باشید. کتابچه های راهنمای فنی برای برنامه های مانند پرشین و فاینال کات طرفدار در دسترس هستند، اما اغلب برای کاربر به طور متوسط درک آن دشوار است .خیلی از شرکت های خصوصی به دنبال افراد خبره  و متخصص در نرم افزارهایی خاص هستند  و شما  می توانید به راحتی با یادگیری آن ها با کمک اینترنت و یا با رفتن به کلاس  به آن نرم افزار ها تسلط پیدا کنید.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/5767-business-ideas-low-cost.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.