کارآفرینان به دلایل مختلفی شروع به کسب وکار می کنند .اما در پایان کار یکی از با ارزش ترین دلایل انجام کارشان را به شما خواهند گفت.کارآفرینی بزرگ به دلایل بزرگ و کوچکی ایجاد شده است.

کسب و کار اخبار روزانه کارآفرینان در سراسر جهان از کارآفرینان پرسید چرا آن چه که انجام می دهند را دوست دارند.پاسخ آن ها در بازه ی زمانی داده شده است که برایتان در این مقاله ذکر می کنیم.

1.ما به عنوان انسان همیشه عاشق تجربه کردن چیزهای جدید هستیم اما کم اتفاق می افتد بتونید میزبانی چیزهای جدید را  از داخل اتاق کوچک خود برعهده بگیرید.همه ی تغییرات زمانی رخ خواهد داد که شما کسب وکار خود را شروع کنید.

وقتی کسب وکار خود را شروع کنید مطمئن باشید در معرض چالش ها و تجربه های جدید قرار خواهید گرفت." جیم برینگرز مالک گروه برینگرز"

2. وقتی رئیس به من گفت در خط باقی بمانم من می دانستم مجبور هستم کار دیگری هم انجام بدم.آن روز من به اداره ام رفتم و توانستم کسب وکارم را رشد دهم این دقیقا" همون چیزی بود که من آرزشو داشتم. بریتنی رنگرسون مدیر عامل و موسس، موسسه بازیابی فانوس دریایی

3.بهترین بخش یک کار آفرینی این است که شما می توانید از چیزی که در آن قرار دارید خارج شوید.هر چقدر سختتر کار کنید پاداش بیشتری و نتایج بزرگتری دریافت خواهید کرد. الیزابت هنسون

4.بهترین بخش یک کمپانی کدام است؟برایان فایفر، خالق و مدیر عامل شرکت و طراحی چای

5.لذت بخش ترین بخش کار آفرینی این است که با طیف وسیعی از افراد در ارتباط است. لیندا  پوفال ،مالک ارتباطات استراتژیک

6.من یک کسب وکار کوچک دارم که کمتر از 15 کارمند دارد.بنابراین من می دانم همه ی کارمندان من به خوبی با مشتری  ودیگران برخورد می کنند و آن ها هر وقت شما نیاز داشته باشید نظارت خواهند کرد.همچنین افرادی هستند که برای امرار معاش خود در کسب وکار من کار می کنند. پریانکا مورتی، طراح و مدیر عامل شرکت، آریا عشا

7.یکی از بهترین بخش های یک کارآفرینی این است که من می توانم افرادی را به نمایندگی شرکت و خودم استخدام کنم. من در تلاش هستم که بتونم  شرکتم را به یک برند تبدیل کنم. سوزان باکستر، رئیس جمهور، استخدام

WingWoman

8.من هرگز خسته نمی شوم.چون من همیشه در حال ایجاد کارهای بهتر هستم.

کارآفرینی کاری است که شما نمی توانید بگید بازنشستگی من 30 سال دیگست و بازنشستگی معنا ندارد.من سعی کردم صدها جهت (بعضی خوب و بعضی بد ) را در کارم در نظر بگیرم و همچنین دایما در حال یادگیری باشم. جیم بلوسیک، مدیر عامل شرکت، ShortStack

9. اگر کارمند باشید شما یک عنصر در اجرایی کردن دستور فرد مافوق هستید نمی توانید نظری بدهید چه چیزی پخته شود ؟چطور آماده شود؟ چه کسی آن را آماده کند؟ولی اگر یک کارآفرین باشید شما آزادنه می توانید منو خود را طراجی کنید .کارن سوییم.

10.به نظر من یکی از بهترین دلایل کارآفرینی این است که شما خودتان آینده تان را شکل می دهید. این که آیا یک محصول جدید  برای مصرف کنندگان، خدمات B2B و یا یک دستگاه پزشکی جدید، می تواند تاثیر عمیقی بر زندگی دیگران داشته باشد؟

تیم سگراوز از بنیانگذاران، Revaluate

11.من دوست دارم تصمیم بگیرم که کمک کنم.مشتریان من افرادی هستند که من را انتخاب می کنند چون من شخصا " با آن ها شناخته خواهم شد.حل مشکلات هم جالب و هم جذاب است.و من فرد خلاقی هستم که مشکلات را می دانم چطور حل کنم. مت بکر

12.کار آفرین بودن به من اجازه می دهد که به دنیای خارج رنگ بدهم و شفافیتی ایجاد کنم برای افرادی که آن را مبهم می دیدند. مایکل ملفی، مشاور عمومی

13.بدترین روز کاری من با بدترین روز کاری برای دیگران قابل مقایسه نیست. جنیفر براون

14. کارآفرینی فرصتی برای ایجاد یک فرهنگ سازمانی معتبر، معنی دار و پایدار است. جیم باتلر ،مدیر عامل شرکت RedKey

15.بهترین بخش از یک کارآفرینی این است که با کارآفرینان بااستعداد ، افراد پرشور ،چه آنلاین چه حضوری ملاقات کنید.

دانا ریورا ، مالک فیلم ریورا

16.بهترین بخش یک کارآفرینی به نظر من این است که اجازه می دهد به طور انعطاف پذیری در حوادث مدرسه ی بچه ها و همچنین به صورت داوطلبانه در مواقع لزوم حضور داشته باشم. کاکس، مالک و اپراتور، Wizor

17.بهترین قسمت یک کارآفرینی این است که با افراد همفکر در جهان کار خواهد کرد. تیفانی میسون

18.من نیاز به یادگیری وفکر کردن و گرفتن تصمیماتی دارم که بر کسب وکار تاثیرگذار هستند.بنابراین من به طور مداوم در حال یادگیری و تجربه کردن چیزهای جدید هستم.دیوید کیگنا از بنیانگذاران دلار آمریکا.

19.کار آفرینی خوب است چون من با قوانین غیرضروری ، محدودیت ها و بروکراسی ها ی یک شرکت بزرگ سرو کار ندارم. رایان فارلی، از بنیانگذاران، Lawnstarter

20. راه اندازی شرکت من و ایجاد مکانی برای راه اندازی که نشان دهنده ی یک میراث است. قوام مولدن، از بنیانگذاران SPGK

21. یک بخشی از کارآفرینی  این است که من احتمالا کمی بیش از حد از پوشش رسانه ای لذت می برم. حتی اگر من تمام روز را صرف افزایش کمپین های تبلیغاتی و یا با پشتیبانی فنی که در حال تلاش برای حل یک مسئله کامپیوترکنم باز هم لذت بخش است. استیو سیلبربرگ مالک، FitPacking


22. چیزی که من بیشتر دوست دارم درباره ی کارآفرینی این است که بتوانید نیاز مشتری را با محصولتان برآورده کنید. مشتری را شگفت زده و هیجان زده کنید.

آدی بیتان از از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت OwnerListens.com

23.با حرفه ای که دارم بقیه ی زندگی من به دام نیفتاده است .من هم می توانم نویسندگی کنم و برای کسب وکارم بازاریابی کنم .اما اگر فرصتی برای انجام کار دیگری کشف کنم آن کار هم انجام خواهم داد.

دن تورنتون، بنیانگذار و مدیر خلاق، TheWayoftheWeb.net


24.من عاشق کار کردن با مردم در سراسر کشور و سراسر جهان هستم.

شل هوروویتس

25.من در تصمیم گیری آزادانه عمل می کنم .تصمیم من درست یا غلط نیازی به تایید یا اجازه ندارد. چون کسب وکار مال من است.

دیوید مردیکو، مدیر اجرایی خلاقیت

26.بهترین بخش از کسب وکار من این است که من در حال حاضر دارای لباس خواب کاری هستم. لیز اسکالی

27.من برای هر روزم تصمیم می گیرم که برنامه ریزی کنم.این کار من را توانمند می کند. پل لارنس وان، بنیانگذار، زندگی در زمین عالی

28.من یک اثر واقعی در جامعه ایجاد کردم و آن بسیار باارزش است.

جیمی برادریک، بنیانگذار شبکه ی اتصالات در حال حاضر

29.من با این شعار زندگی می کنم که" همه زندگی پول نیست بلکه شیوه ی زندگی مهم است"من کسب وکار خود را اجرا کردم و به سبک درست زندگی می کنم.

بورلی سلیمان، مدیر خلاقیت، موزه سلیمان

30.بعد از اینکه به تنهایی در دفترم کار کردم تصمیم گرفتم با ایده ای که دارم هر مکانی دلخواه خودم کار کنم.این برای برخی از کارآفرینان به معنی کار درخانه در لباس خود است ولی برای من و خانواده ام به معنی خروج از خانه به طور کامل و نقل مکان به اروپا است. راب مارش، مالک، LogoMaker.com

31.کار آفرینی به من فرصت شنیدن اولین کلمه از پسرم ، برداشتن اولین گام و همچنین لذت بردن از خوردن ناهار با اطرافیانم در روز را فراهم کرد. هالی رودریگز

32.من عاشق چرت زدن در هر زمانی در محل کسب وکار خود هستم.

دن نایینان کمدین، DanielNainan.com

33.من دوست دارم یک MBA را در دنیای واقعی دریافت کنم در واقع من در حال انجام چیزیی هستم که در برشور آمده است.

امرسون تیمور، از بنیانگذاران و مدیر عامل، فلسفه

34.هر تکه از پازل مسئولیت شما برای شکل دادن کارتان در دنیای خارج است و بسیار سرگرم کننده است. راب مک گراث .

35.رییس من اجازه می دهد که من سرمایه گذاری جدیدی انجام بدهم. چیزی را که من می خواهم یا کسی را که می خواهم حتی به قیمت شکست یا شاید پیروزی برای به دست آوردنش تلاش می کنم. برنادت بواس

36.من به عنوان یک فرد می توانم هم برای شرکت خلاق و هم خطرناک باشم.اگر شما برای شخص دیگری کار کنید در واقع در حال کار کردن با احساسات خود به شیوه ی خود برای دیگران هستید.ملیسا ترپیانو لاتور مالک گروه ارتباطات

37.خوداشتغالی باعث آزادی فوق العاده می شود.

جوزف یانی، بنیانگذار Swift Eyewear

38.مردم در نهایت می توانند درک کنند که من بیشتر از یک مدل پسربچه ی اسباب بازی هستم.در واقع من خیلی بیشتر از آن چیزی که مردم فکر می کنند کار انجام می دهم و به پایان می رسانم. استفانی آدامز، موسس و مدیر عامل، Goddessy

39.به عنوان یک مدیر عامل پیشین من در حال آمورش به نسل بعدی می باشم.

توماس فرانک، مدیر اجرایی، مرکز کارآفرینی در دانشگاه میشیگان

40.من عاشق کارآفرینی هستم همچنین می توانم تمام وقت مسافر عشایری باشم.به معنای واقعی کلمه در سال گذشته من سفر کردم.

شانا مک کروپ بنیانگذار ایجاد استارت آپ

41. من فکر می کنم کارآفرینی بهترین مسیر برای زنان است.من فکر می کنم این موضوع فقط در سطح شخصی درست نیست و در سطح جهانی نیز درست است.

استقلال، اعتماد به نفس، شخصیت، ثبات مالی، آموزش و پرورش و، مهمتر، احساس خود که کارآفرینی را فراهم می کند.

پتی کندی، بنیانگذار Kennedy Spencer

42.کارآفرینی مثل یک بندباز بدون تور است . این مسئله برای خیلی از مردم می تواند اظطراب ایجاد کند و به عنوان مانعی برای حرکت رو به جلو باشد.با این حال برای من و خیلی از کارآفرینان اگر پشتبانی وجود نداشته باشد استرس به وجود می آید و این استرس تا حدی اگر بیشتر نشود خوب است چون باعث ادامه دادن کار ما به سمت اهداف خود خواهد شد.دیو پاپل رییس جمهور

43.من عاشق این هستم که از پایان هفته های خود لذت ببرم.من دوست دارم کاری را انجام دهم که مشتریان من را شگفت زده کند.اما من خودم هم می توانم هر زمانی دلم بخواهد خرید کنم یا با دوستانم فیلم ببینم.

 مونیک لوئیس، مالک، مدیریت مونیک لوئیس

44.به عنوان مدیر عامل شرکت من می توانم رویای بزرگی را خلق کنم و در مقابل مشکلات ایستادگی کنم.مشاغل کمی هستند که ماهیت آرام ولی پرزرقو برق دارند. مت ریسچر مدیر عامل شرکت، LegalAdvice.com 

 45.هر کسی مسئول موفقیت یا شکست ایده ی خودش می باشد.

دان اسقف، مالک Affinigent.com

46.من با انجام کارهایی که برای من لذت بخش است موفقیت را دنبال می کنم.متاسفانه اکثر افراد فکذ می کنند موفقیت پیوسته در حال افزایش هست و محال است که یک روزی مشتری نداشته باشیم.موفقیت به معنای واقعی کلمه با طرح و برنامه ی که روزانه نوشتم و انجام می دهم  به وجود می آید.
وانیسا وید مدیر عامل ارتباطات PR


47.یادم هست من به خاطر همه چیز  پیش رییسم شکایت می کردم.به عنوان یک استراتژی نام تجاری من مستقل شد. لیزا مریام، بنیانگذار همکاران مریام

48.کارآفرین بودن هر روز از زندگی من را به بهترین روزها تبدیل می کند و بدترین روز در زندگی من هیجانی است که توان انجام هر کاری را از ما خواهد گرفت.

زاک روزنبرگ

49.من به معنای واقعی کلمه نمی تونم هر چیزی را یاد بگیرم. من در آموزش هایی که ایلات متحده ی آمریکا می دهند ناتوانم.من نمی توانم درست بنویسیم ،نمی توانم ذخیره کنم ، نمی توانم ریاضی یاد بگیرم.در واقع انجام بسیاری از وظایف سطح پایین هم انجامش برایم مشکل است.بنابراین من روشی را کار کردم که شرکت هرگز از آن استفاده نکرده بود.

بریت کیرکبای، بنیانگذار،ارتوپدی ماساژ NYC

50.باد ، باران ، طوفان نمی تونه بازی گلف را که من انجام می دادم متوقف کند .به عنوان یک کارآفرین به من اجازه داده شده است که بازی گلف را چون خودم می خواهم انجام بدهم. جان جوناس، مالک، ReplaceMyself.com

51.این که چرا من کارآفرینی را دوست دارم چون فرصتی را فراهم می کند که زندگی مردم را تغییر بدهد.هاونا مادایما دیر عامل و موسس، KidKlass.com

52.بزرگترین چیزی که من از رییسم دوست دارم تواناییش در انتخاب لباس خوب برای کار نیست این است که به سوالات مشتریان ،درخواست های خرده فروشی و پیام های بازاریابی پاسخ می دهند.

لیزا کاش هنسون دیر عامل شرکت، Snuggwugg
53.اگر شما از کاری که انجام می دهید لذت می برید،اگر شما یک چیز متفاوت و جدیدی را خلق کردید،اگر شما تاثیر کار خود را درک کنید.بنابراین کار برای شما طولانی و خسته کننده نخواهد بود.کار بیشتر از علاقه یک ماموریت است.

لوئیس آلتمن، مدیر عامل شرکت، ارتباطات ماهواره ای GlobaFone
54. من به عنوان یک کارآفرین قادر هستم با مردم به روشی ارتباط برقرار کنم که یک کارمند نمی تواند.

ژان کریستنسن، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت AssociatesLLC

55. من هرگز به بهترین شکل زندگی نکردم . 

گونه لری، موسس و مدیر عامل، Cheek'd

 

56. کارآفرین بودن کار بزرگی است چون من را فرد بهتر و مفیدتری نشون می دهد.من خودم مجموعه دلایل شخصی  و حرفه ای برای به انجام رسانده اهدافم دارم.پانچ تامسون مالک آرایشی و بهداشتی پانچ

57.من دوست دارم تا هفت سال آینده هیچ ساعت مچی نخرم و زمان زیادی را صرف کارهای مهم تر و اساسی تر کنم.
اسکات کارپنتر، رئیس جمهور، شریک برند cPR


58.ما زندگی را به عنوان یک ماجرا می بینم و ما می خواهیم این ماجراجویی را با همدیگر به پایان برسانیم.

ماری کوئل و   گاستون وینگارتن موسسان Hickies

59.من عاشق کارآفرینی هستم به خاطر چالشی که در کار هست.چون ما را وادار به یک سفر ناشناخته  و غلبه بر موانع سفر می کند.

مایکل ادانل، صاحب، ابزار غار

60.بهترین قسمت کارآفرینی این است که می توانم مردمی از اطرافم را  به عنوان کارمند ، مشتری ،تامین کنندگان انتخاب کنم. من مردمی با انرژی مثبت را انتخاب می کنم که به من احترام می گذارند و قابل اعتماد هستند.این باعث می شود کار به عنوان سرگرمی برای ما باشد.

 دیانا تدسکو، مالک، پرفیوم روابط عمومی و ارتباطات
61.من پیوسته با ترس هایی در کارم روبرو می شوم که خارج از راحتی و فشار من است. کریستی کوک، مدیر عامل، آموزش من

62.عشق و علاقه من از رییس بودن به کارآفرین شدن تغییر کرده است.

پیتر مورفی لوئیس، مالک، LaBicicletaVerde.com
63.من عاشق کار کردن با قایق در تابستان  در جزیره ایسلند که زندگی می کنم هستم. رابین سامورا، موسس و مدیر عامل، شرکت رابین سامورا

64. وقتی کسب وکار من آغاز شد پدرم به من گفت:اگر من جای تو بودم حتما شرط می بستم. پدرم راست می گفت هرگاه شما با خودتان شرط می بیندید کاری را انجام دهید شانس بیشتری برای برنده شدن دارید.

کلی آلوارز ویتال، رئیس جمهور،  شرکت استراتژیک بشردوستی

65.بهترین بخش یک کارآفرینی این است که شما لازم نیست یک نابغه باشید.زندگی افراد موفق را مطالعه کنید و کسب وکار خود را پیاده سازی کنید.

خاک رس کلارک، مدیر عامل شرکت، Thrive15.com
66.من عاشق این هستم که کار کنم.من همه روزهایم را بیشتر از 11 سال قبل دوست دارم.من بلند شدن هر روز ار رختخواب و شروع زندگی را دوست دارم.من آغاز  هفته ی جدیدی  و شروع کار دوباره را  دوست دارم.

رابرت بارکو رییس جمهور و موسس ایمیل نخبگان
67.هدف من در زندگی این است که بتوانم تجربه زیادی کسب کنم حال چه با سفر کردن به مکان های مختلف چه با ملاقات کردن مردم مختلف یا تکرار و تمرین فعالیت ها و کارهایی که می توانم انجام دهم.

سام پروچازکا از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، Novosbed.com

68.کارآفرینی اجازه می دهد که من به تربیت فرزندان و بزرگ کردنشان در خانه برسم چون کار خودم اختیارش با خودم هست و مثل یک کار اداری زمان شروع و پایان دقیقی در روز نیست. داریا بریزنکز بنیانگذار، WhatWizeWomenWant.com

69.من دوست دارم وضعیت موجود و فکر پذیرفته شده را به چالش بکشم.

جاش دیویز  
70.با نگاه کردن به خط پایین اندازه گیری عمل خواهم کرد.

کنیت هاوینز مالک بازاریابی آزادانه و آنلاین ژاپن


71.هنگامی که دیگری در زندگی ما با اجازه گرفتن از ما کاری برای ما انجام داد این

ایده ی خوبی است. جنیفر مارتین، مالک، مشاور کسب و کار

72.کارآفرین بودن به دلایل بسیاری جذاب است.اما من فکر می کنم مهم ترین دلیل این است که فرد می تواند بخشی از شخصیت خود را پرورش دهد.

لان پالیتو موسس و مدیر عامل، شرکت Exhedra

73.یکی از بزرگترین دلایل کارآفرینی این است که هر روز من را منحصر به فرد می کند.هانا آش باق مالک سبک Lee

74.من به شدت علاقه مند به تزیین دفتر کاریم هستم.

ایملی تافل مالک، Mugsy PR

75.من عاشق کارآفرینی هستم چون هیچ رییسی اجازه نمی دهد که شمابه لبه تیغ نزدیک شوید و بر اون سوار شوید.

دانا  کرنمدیر عامل و یکی از بنیانگذاران، سلامتی انفجار صوتی

76.من آموزش دادم به مردم که در زندگی  رشد کنند و به عنوان یک رهبر احساس فداکاری کردن در من وجود داشت.دارن ماگرو رییس جمهور گروه DSM

 

.77 من عاشق کار آفرینی هستم چون اجازه می دهد من دو تا خونواده داشته باشم یکی خانواده خودم و یکی شرکت. جف تینسلی، بنیانگذار، MyLife.com

78. اگر شما عاشق کار کردن باشید به طور خودکار کار را انجام می دهید و مثل یک سرگرمی برای شماست و احساس خستگی نمی کنید.

اوان هونی مان بنیانگذاران، TicketCorral.com
79.من را وادار به انتخاب کاری کردن که خارج از تخصص و تجربه ی فنی من بوده است.

چارلز رید، مدیر عامل شرکت AssociatesInc

80 . من نمی توانم کمک کنم ولی حسی به من می گوید ما می توانیم فرصت هایی برای کار کردن مردم ایجاد کنیم.من نمی توانم چالش های مربوط به زن ومرد را حل کنم اما می توانم شغلی و حرفه ای ایجاد کنم که زنان به کار کردن مشغول شوند.

کری برینتون، از بنیانگذاران و رئیس جمهور، چشمه های معدنی Elase

81.من ایجاد کردم محیط اداری که من و تیمم می توانیم به صورت های ایستاده ،نشسته و یا دراز کشیده بر روی زمین کار کنیم.

لیندا ال هاپس ،رییس جمهور


82.من روزم را با حیوانات سپری می کنم. و می توانم حیوانات را پرورش دهم.

میشل لاوری، از بنیانگذاران گروه ایجاد خلاقیت

83.کارآفرینی مثل آدرنالین عمل می کند. گیل رابینسون، بنیانگذار LLC

84.اینکه من همیشه برنده می شوم یا بازنده کاملا" به دیدگاه شما بستگی دارد.بناربراین ببینید شما چه چیزی برای انجام کار دارید؟

کیم کاستلانو، موسس و مخترع ارشد،کمک های اولیه


85.در کسب وکارم یکی از بنیانگذاران دختر 22 ساله ی  من است.من در حال حاضر کارآفرینی را دوست دارم چون من را وادار می کند در کنار دخترم و مربی ام کار کنم. نوئل هوئل سن بک. فرمانده ارشد

86.در کارآفرینی محدویت ندارید و فرصتی برای رشد بیشتر  شما وجود دارد.

سوزان  آپلین  از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، Bambeco

87.در کارآفرینی مشکلات تبدیل به تجربه و موفقیت ها تبدیل به راه اندازی

شرکت می شوند.نیرپولاک، مدیر عامل شرکت و یکی از بنیانگذاران، Exabeam

88.من عاشق کارآفرینی ام چون هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم.

کریس پیپر، از بنیانگذاران، zoomStand

89. من آن را به عنوان کسب و کار را نمی بینم. من آن را به عنوان یک بازی می بینم. چگونه بسیاری از انتصاب های جدید من می تواند امن باشد؟ چگونه بسیاری از تولیداتم را به فروش برسانم؟ - لیندا پری، مدیر عامل شرکت، محصولات پرتابی.

90.مشاهده ی طراحی ایده های کسب وکار فرزندانم و تماشای روحیه ی کارآفرینی در دختران من ،انگیزه بیشتری را برای کارآفرینی در من ایجاد کرد.

کاترین ویچر، بنیانگذار، اردوی آموزشی IEP
91.من قدردان آزادی که دارم هستم و همچنین انجام کارهایی که تاکنون کسی انجام نداده بود.فیل ماسیلو رئیس جمهور، 800razors.com

92.من عاشق ایده کسب وکارم هستم و انجام هر چیزی که من می خوام  و اینکه چطور چیزهایی که می خوام را انجام دهم.

کریگ ولف، رئیس جمهور، Celebriducks

93.وقتی خود صاحب کسب وکاری باشی می توانی از آزادی که داری لذت ببری.می توانی در فوتبال مدرسه ی دخترت بروی و بازیش را از نزدیک ببینی.می توانی بعدازظهری را تصور کنی که به پسرت در خانه کمک کنی.

مانی نواک، بنیانگذار، موسسه تصمیم گیری

94. یک نوع از جنبه ی زندگی خطرناک است این هست که شما با پولتون ریسک کنید.به نحوی که احساس رضایت از کارتان داشته باشید.

مارک استیونس، مدیر عامل شرکت، MSCO

95.به عنوان یک کارآفرین من دوست دارم که بتوانم از قالب قدیمی که توسط شرکت های تازه تاسیس شده می باشد خارج شوم.

ربکا پستن، مدیر عامل شرکت، PrevaLeaf
 

96. کارآفرینان افرادی هستند که به جهان اطرافشان نگاه می کنند،مشکلات را شناسایی  می کنند و احساس می کنند باید  آنها را اصلاح کنند، تا همه چیز بهتر شود. کارآفرینی واقعا یک انتخاب نیست. این احتمالا به یک بیماری نزدیک تر است. ایتایی سادان مدیر عامل و یکی از بنیانگذارانDuda


شماره 97: این توانایی را چیزی کاملا جدید در جهان است. من هیچ فرزندی ندارم .اما من تصورم از آن احساس مشابه با کار است  .
جاستین نصیری، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، StoryBox


98.به عنوان یک کارآفرین هیچ زاویه ای برای مخفی کردن وجود ندارد.هر روز که من تا به محل کار می روم، من هر کاری انجام می دهم تا شرکت من را منحصر به فرد کند.انگیزه خریدنی نیست.اندرو وایتفورد مدیر عامل، Trafficzoom.com

شماره 99: ما را وادار به نوآوری می کند . ما را وادار به تجربه.می کند . ما را وادار می کند تا به چیزی ایمان بیاوریم و بعد آن را اجرایی و عملی کنیم.

شان  تاچ از بنیانگذاران، استاد آکادمی علوم روشن فکر

شماره 100: من عاشق کارآفرینی هستم - در درجه اول، به مجموعه ای از بهترین نمونه برای کودکان من امکان پذیر است. من می خواهم آنها بدانند که زندگی سخت و چالش برانگیز است، اما اگر شما سخت کار کنید و تمرکز کنید بهترین نتیجه ای که انتظار دارید خواهید گرفت.

نلی آکالپ، مدیر عامل شرکت، CorpNet.com

101.من دوست دارم ادای سوگند کنم و تی شرت قهرمانی را بپوشم که بتوانم کار را در محل کارم انجام دهم .نبود مشکلات باعث آرامش روحم خواهد شد.

موریس بوکانان، مدیر عامل و موسس، تناسب اندام UGO1

102. آرامش در هرج و مرج وبی نظمی چیزی است که من شخصا در مورد یک کارآفرین دوست دارم. آن منطقه روانی باعث می شود شما عاشق کاری که انجام می دهید باشید و اراده ی خود برای آزمون و دستاوردها یا موفقیت  به بخش قابل توجهی و لذت بخشی تبدیل شده است.

 دیوید سالیناس، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران، جراحان دیجیتال

103. بسیاری از کارآفرینان می توانند هر چیزی را کشف کنند چون اینترنت دنیای حدومرزی است. راشل اولسن، بنیانگذار، بهترین مامان محصولات

شماره 104: بهترین چیز در مورد اینکه یک کارآفرین شوید چیست؟ فشار

گرانت کار دان بنیانگذار، آموزش فن آوری های شرکت CARDONE

105. من عاشق این هستم که کمک کنم به زنانی که بی خانمان هستند و در  فقر شدید هستند و من بتوانم با تجاربم آن ها را تبدیل به تاجر موفق کنم .

لیاگریمانیس، بنیانگذار، UpWithWomen.org

چرا من دوست دارم که یک کارآفرین شوم؟ چون من باهوش تر از رئیسم نیستم.

شنی  آرناس

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/6418-101-reasons-being-an-entrepreneur-rocks.html