کاهش بودجه ی مدارس باعث شده معلمان از سراسر کشور کار را ترک کنند و به دنبال شغل جدید یا فرصت های شغلی جایگزین بگردند.اخبار روزانه ی تجارت با چهار معلم باسابقه  در مورد چگونگی ساخت حرکت از آموزش تا کارآفرینی صحبت کرد.

تغییردهنده بازی

مایکل فالگاریس یک معلم ویژه ی آموزشی بود که شغلش را دوست داشت . فالگاریس گفت من می خواستم شادی را برای کودکان و تفریح و سرگرمی با کار ترکیب کنم . او گفت: "این اجازه  را می دهد من کار با والدین و کودکان برای برنامه ریزی جشن ها و نقاط عطف، و همه مناسبت های شاد کار کنم.

زمین سبز

آنت پلیکو شغل خودش را که به عنوان یک معلم مدرسه ی ابتدایی بود ترک کرد و از سپتامبر 11تصمیم او به یک شغل حرفه ای تغییر کرد که زمان بیشتری را با کودکان بگذراند. در سال 2003 او از شغل معلمی بیرون آمد و به عنوان یک باغبان به مراقبت از چمن شرکت پرداخت . و در حال حاضر او توزیع کنندگانی از سراسر شرکت دارد. در حالی که او کلاس آموزشی اش طول نمی کشد و یک مربی است. من باید قادر باشم که به توزیع کنندگان آموزش بدهم که چگونه از محصولات استفاده کنند و چگونه آن ها را به فروش برسانم. پلیکو گفت سه چهارم از توزیع کنندگان  او معلم یا معلمان سابق هستند. معلمان به طور کلی عاشق کاری که انجام می دهند هستند  و توزیع کنندگانی بیشتر موفق هستند که درباره ی آموزش خانواده ها و جوامع  بیشتر احساسی عمل می کنند.

از مدرسه به شکار خانه

آنها کسب و کار املاک و مستغلات خود را در سال 2008 آغاز  کردند و تمرکز بر روی کار با معلمان که به دنبال به خرید یا فروش خانه های خود.  بودند کردند.آنها همچنین معلمان دیگر را تشویق به دریافت مجوز املاک و مستغلات و کار خود در شرکت خود نمودند.
پادشاه گفت: "املاک و مستغلات یک تغییر حرفه ای طبیعی برای معلمان است، آن ها همچنین تشویق کردند معملن دیگر را که مجوز املاک دیگر را به دست بیارند و روی آن ها کار کنند.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/226-small-business-startup-ideas-teachers.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.