ایده های کسب وکار

برای شروع کسب وکار آماده اید ولی نیاز به تشویق دارید؟ما یک لیستی از ایده های کسب وکار را جمع آوری کردیم تا به نیازهای هر کارآفرین پاسخ دهیم.شما می توانید با صرف چندصددلار از خانه استارت آپتان را شروع کنید و ما ایده ی انجام کار را به شما می دهیم.اخبار روزانه ی کسب وکار درباره ی ایده ی کسب وکار می باشد و برای کمک به این که راه درست را انتخاب کنید منتشر می شود.پس حتما" اخباری که در سایت های معتبر کارآفرینی منتشر می شود را برای بهبود کسب وکار خود دنبال کنید.

کسب وکار خود را ارزانتر شروع کنید.

گاهی اوقات بهترین ایده های کسب وکار آنهایی هستند که به شما جهت می دهند و در شما انگیزه ایجاد می کنند.شما در در حین رانندگی و یا در دفترتان فکر کرده اید که ایده های بزرگ کسب وکاری چیست؟آن ها کسانی هستند که اغلب موفق هستند.آن ها اغلب مشکل را حل می کنند یا به نیازی پاسخ می دهند که ساده ترین راه برای شروع هستند.

ایده های کسب وکار پاره وقت

شاید شما با تمام تلاشی که برای اینکه کسب وکارتان را شروع کنید کار تمام وقت را انجام دهید.باکار پاره وقت ممکن است در ابتدای راه باشید.هنگامی که با موفقیت کسب وکار پاره وقت خود را انجام دادید بنابراین شما آماده برای کارکردن در کسب وکار تمام وقت خود هستید.

ایده های کسب وکار در منزل

اگر شما می خواهید از چیز کم شروع کنید بهترین ایده های کسب وکار ،کسب وکار در منزل است.شما  در کسب وکار خانگی می تواند هزینه های سربار را کم کند و در ساعت های پایانی شب و آخر هفته هم بتوانید کار اضافه انجام دهید.شما می توانید برخی از کارهای موردنیاز برای تعادل زندگی را برآورد کنیدکه اغلب تعادل کار و زندگی  یک چالش برای کارآفرینان امروزه می باشد.

ایده ی کسب وکار آنلاین

با کسب وکار آنلاین می توانید حداقل هزینه برای شروع کسب وکار  داشته باشید.پلت فرم های تجارت الکترونیک که از قبل موجود است مثل Etsy و eBay تجارت را آسان تر کرده اند.یکی دیگر از فواید کسب وکارهای آنلاین این است که فروشگاه شما می تواند 24 ساعته باز باشد حتی زمانی که مشغول به کار دیگری هستید فروشگاه شما باز است.برای شروع فقط با صرف هزینه کم می توانید کسب وکار آنلاین خود را شروع کنید .ببینید تخصص شما در چه زمینه ای است همون تخصص را به فروش بگذارید .مثلا اگر رشته تحصیلیتان ریاضی است می توانید جزوات و حل تمرین هایی در مقاطع مختلف آماده کنید و به فروش بگذارید.

ایده ی کسب وکار حتما" به کارمند نیاز ندارد

 

اغلب فکر می کنند که مجبورند کارمندانی را استخدام کنند و همچنین آنها را مدیریت کنند تا کار آفرینان را در یک جهش حفظ شوند .هزینه کاغذ بازی و مشکلاتی که در استخدام و مدیریت کارمندان وجود دارد بسیار زیاد است.خوشبختانه شما می توانید خیلی از مشاغل خانگی را بدون استخدام هیچ کارمندی شروع کنید.

ایده های تجاری برای زنان

نرخ شروع به کار زنان در کارآفرینی بیشتر از قبل شده است.در حالی که هر زنی می تواند کسب وکارش را شروع کند ،برخی از ایده های کسب وکاری توجه خاصی از زنان کارآفرین است.برخی پیشنهاد می کنند تا بین کار و زندگی تعادل ایجاد شود ولی برخی زنان به سمت خلاقیت در کار می روند را تشویق می کنند.

ایده های B to B

در راه اندازی B to B  مخاطبینی را ایجاد می کند و همچنین دیدگاه خاص و منحصر به فرد به اینکه مشتریان چه نیازی دارند و چه چیزی می خواهند مورد توجه B to B

بوده است.

ایده های تجاری برای شروع

اگر شما فقط به فکر این هستید کارآفرینی را آغاز کنید سعی کنید هوشمندانه ایده ای برای کارتان انتخاب کنید که نیاز به هزینه و کارکنان زیادی ندارد.

 

ایده های عجیب وغریب کسب وکار

آیا ایده یکسب وکارتان عجیب وغریب است؟گاهی اوقات آن  ایده ها از بهترین ها هستند.شما گاهی شگفت زده می شوید چه نوعی از کارهای کارآفرینان باهوش می تواند آن ها را در کسب وکار موفق کند. درست است گاهی ایده های نو می تواند شما را بین رقبا خاص کند ولی حتما قبل از آغاز کارتان طرحی برای کسب

وکارتان داشته باشید.

کسب وکارتان را می توانید با کمتر از 100 دلار آغاز کنید.

اگر فکر می کنید برای راه اندازی کسب وکارتان باید سرمایه ی زیادی داشته باشید سخت در اشتباه هستید.با کمک گرفتن از کسب وکارهایی که خدمات و سرویس می دهند شما می توانید تقریبا کارتان را بدون هیچ پولی آغاز کنید.

منبع:

http://www.businessnewsdaily.com/4956-business-ideas.html

برداشت آزاد خودم از این موضوع.